2013-05-04

Dans,Framtid och Nutid

Sitter uppe å funderar över framtiden... 
Som en liten fortsättning sedan sist jag jag skrev (för ca. ett år sedan). Jag bor nu i Umeå och har nu två veckor kvar på Balettakademiens förberedande linje här. Har varit ett grymt roligt och sjukt utvecklande, inte bara dansmässigt utan även personligt.

Jag har i stort sett skrotat planerna på en framtid inom sjukvården. Men är fortfarande lite osäker på vad jag vill göra. Men nu känner jag mig rät säker på en framtid inom underhållning. 
Dansen är nog det jag ska satsa på först, men är även sugen på Scenteknik. 

För övrigt så har jag varit hemma och sjuk nu torsdag och fredag. Nya tag och sista rycket på måndag. 

Ska börja skriva här igen nu har jag tänkt, men kommer å ändra inriktning lite :)

Ha de gött så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar